Nabijeni NiCd a NiMh trochu jinak ?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Únor 26 17:56:50 CET 2007

Dobry den,
jsem s tech patentu trchu zmaten. Pred nejakou dobou jsem nabyl dojmu,
ze patent je ochrana pred podnikatelskym vyuzitim. To znamena, za pro
svou osobni potrebu si mohu vyrobit i patentve chranenou vec presne
podle patentu a pokud to neprodavam nepujcuju ani se na tom nijak
neobohacuju, tak je vse v poradku.

Chapu to dobre, nebo jsem "vedle jak ta jedle" ?

Dik za osvetu
Honza K.