Nabijeni NiCd a NiMh trochu jinak ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Únor 26 17:33:18 CET 2007

Ale ved to nejde predavat ako hotovu nabijacku, notabene do USA, ci
nejaky podobny patent plati aj v CZ?

Patenty su pre mna spanielskou dedinou, co ak vymyslim nieco o com som
presvedceny ze je to originalne, len ciste pre moju neznalost, a trebars
to aj zacnem predavat, neexistuje nejaka ochrana pre pripad "chyba
urobena v dobrej viere"?

wek