Nabijeni NiCd a NiMh trochu jinak ?

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Pondělí Únor 26 15:53:05 CET 2007

Celkem zajimava koncepce :-))
Decela rad si pockam, az to otestujete na jinych typech clanku, pak bych
si treba taky zbastlil neco podobneho :-). Mozna by jeste bylo vhodne
uzivatelsky volit nabijeci proud v proudovem zdroji (prepinacem) a o
aktualnim nabiti clanku informovat rozsvicenymi led diodami (i kdyz by
to samozrejmne neodpovidalo nabiti clanku, ale delce nabijeni toho kondu)...

Martin.