CAN sbernice v autech Skoda

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Únor 26 14:47:31 CET 2007

To som nenapisal.

Napisal som tusim, ze nie je mozne pouzit "kompatibilny protokol", nie
ze nie je mozne diplomovku s "akymkolvek protokolom".

A myslim si, ze z hladiska _praxe_ je priame jednanie so skodovkou ci
kymkolvek inym, aj ked s negativnym vysledkom, je prinosnejsie, nez
pouzit cokolvek vyguglene zo siete. Uznanlivy oponent (ak taki su) by to
trebars mohol kvitovat. Samozrejme to vsetko za predpokladu, ze zvysok
diplomovky vratane "svojho protokolu" s popisom pre a proti atd.atd.
student zvladne na standardnej urovni.

Samozrejme prinosne z hladiska praxe je aj _urobit_ ten reverz, ale to
sa do diplomoviek jednoducho nedava ;-) (fuj to zase bude flame, a to je
len pondelok)

wek