vterinove lepidlo

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Neděle Únor 25 19:42:43 CET 2007

Děkuji,
 budu si to pamatovat. Nakonec jsem zkusil aceton, benzín,  perchloretylen, toulen, rozpuštědlo k dentakrylu. Úspěch se dostavil při drhnutí papírovým ubrouskem namočeným v toulenu a dentakryl rozpouštědle. nevim zda se podařilo díky zvýšené teplotě v důsledku tření či díky rozpouštedlu, ale již je tam jen neznatelný flíček.

Radek

http://www.modelovazeleznice.cz/cs/produkt/odstranovac-sekundoveho-lepidla-6505/