Zaruka NB HP

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Neděle Únor 25 17:06:34 CET 2007

aze napsal(a):
> A co říkáte na NB Toshiba, třeba Satellite A110-195 T2250 ? Máte zkušenosti
> se servisem? Na řadu Tecra A8  poskytují 3 roky mezinárodní záruky.
> AZE

My bereme do prace jen Toshiby a nevim o tom ze by se nejaky reklamoval
- ja mam nejakou plecku do terenu A30 nebo jak se to jmenuje ale slouzi
do umoru (uz asi 3 roky z toho 1.5 roku denni pouzivani misto stolniho
PC) bez zavahani a parkrat se po nem prosel (doslova) i syn. Ale jsou
drazsi.

Jo a Kubuntu linux na nem bezi bez problemu. Vlastne jeden tam je ale
ten jsem zjistil az nedavno a zatim se nedival v cem je problem a to ze
se mi nedetekuje PCMCIA Wifi karta. Jinak vsechno po instalaci jelo.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info