OT pozor na notebooky

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Únor 25 12:49:45 CET 2007

Já bych jen doplnil, že ztrátu kompletního obsahu na FAT32 jsem viděl nebo
zažil několikrát. Na NTFS se mně taky stalo, že nešel nabootovat systém, tak
jsem z CD na bootoval do Recovery Console, spusil CHKDSK a vše se opravilo.
NTFS je mnohem robustnější filesystem a za čtyři roky, co opravuju PC, tak
jsem se snad nesetkal s tím, že by někomu havaroval NTFS tak, že by nešel
opravit přes CHKDSK. Kromě toho Windows by měly být na NTFS stabilnější
(říkalo se to o Windows 2000), nedokážu to posoudit, na FAT32 jsem je nikdy
neměl a na NTFS mně vydržely do nejbližší změny hardware (doma 1-2 roky, v
práci 3 roky).

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death