OT: Zaruka NB HP

azehw azehw@volny.cz
Neděle Únor 25 10:27:12 CET 2007

Kluk chce notebook fy HP. Jsem docela jelen z toho, jaká je na tyto
přístroje záruka. Samozřejmě by byl koupen na můj ŽL, čili pro
"podnikatelský" subjekt.
Ty "Všeobecné záruční podmínky" jsem našel, ale nic to nevyjasnilo. Našel
jsem například toto:

"Vztahy s podnikatelskými subjekty (firmy, podnikatele, živnostníci) a
dalšími právnickými osobami či státními organizacemi se řídí obchodním
zákoníkem a záručními podmínkami HP. U vybraných výrobků (notebooky,
projektory) je možno dokoupit rozšířenou záruku na 2 nebo 3 roky, popř.
3-letou mezinárodní."

Jak to tedy je, máte nějaké zkušenosti? AZE