OT pozor na notebooky

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Únor 25 09:11:55 CET 2007

Proti tomu co slibovali kdyz to vyvijeli tak tenhle "no thanks file
system" neumi skoro nic. Melo to mit kdeco, od nativne kopirovatelnych
uzivatelskych atributu az po naprostou odolnost proti nedokoncenemu
zapisu v jakekoliv fazi, ale nic z toho jsem tam zatim nenasel. Ale
windows jsou na nej optimalizovane, takze vetsina veci na nem uz bezi
o neco rychleji nez pod FAT, i kdyz jeste v NT 4 to bylo naopak. Abych
jen nebrblal, neco v tom prece zustalo - mensi citlivost na
fragmentaci a skutecne lepsi odolnost proti nekterym chybam a taky ta
neomezena velikost souboru.

Ales Prochaska