Statorove plechy - material a provedeni

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Sobota Únor 24 18:28:12 CET 2007

Danhard napsal(a):
> Nedal by se na ten stator pouzit rotor z nejakeho komutatoroveho motoru ??
> Danhard

No problem je najit nejaky vhodny - vetsina co jsem prolezal ma pouzit
obycejny zelezny plech navic silny klidne i pres 1mm. Ja uz to mam
namalovane http://www.cncnet.info/storage/plechy5.png a tak to pro me ma
i tu vyhodu, ze si tam necham riznout i chladici kanaly pro vodu - ono
pokud to bude mit cca 500W tak je treba pocitat s tim ze cca 100-120W
protopim a kdyz si clovek predstavi, ze ten vnejsi prumer je 65mm a
vysoke to bude cca 30mm tak to chladit nebude zadna legrace. Takze
nakonec ta vlastni vyroba se asi vyplati. Uz jsem i zvolil konfiguraci s
tim ze prvni verze bude vinuta na sesti nastavcich a obihat bude 14 mahnetu.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info