OT: "tuning" za 16Sk

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Únor 24 00:33:50 CET 2007

--- Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw@seznam.cz> wrote:
> buzirku
>
> Tim bych si nebyl tak jisty - sveho casu jsem pouzil takovy levny
> zapalovac
> na zapaleni svicek na narozeninovem dortu, tech svicek tam bylo
> pomerne
> dost a nez jsem je vsechny zapalil, zapalovac se nahral a pak nesel
> zhasnout,
> musel jsem jej nechat vyhoret.

No, dovolim si par piatkovych poznamok, hoci uz je 1/2h sobota :-)

K pouzitiu na zmrstovaciu buzirku:

- Ked si buzirku (alebo to, na com je navlecena) drzim v jednej ruke,
zapalka sa druhou rukou sice zapalit da, ale okrem cviku to chce aj
nervy. Zapalovac zapalim jednou rukou v pohode :-)

- Zapalka hori kratsiu dobu, ako je "destrukcna" doba horenia
zapalovaca, navyse si treba davat pozor, aby neopalila prsty.
Nehovoriac o tom, ze ked zacne zapalka palit, reflexivne zahodenie moze
mat nakladne nasledky :-(

- Pri nahrievani buzirky drzim zapalovac cca zvislo pod nou. Oproti
tomu pri zapalovani sviecok sa zapalovac drzi vodorovne, t.j. plamen
podstatnejsou mierou nahrieva ten kovovy nastavec zapalovaca => skor sa
teplo prenesie na plastove casti => skor nastane plasticka destrukcia.

miro

PS: :-)

PS2: mne skor slo mojim povodnym mailom o to, ze modru LED s troma
gombikovymi baterkami len tak v eletro-drogerii za 16Sk nekupite. A
tuto v zapalovaci ahaho - mate to len ako bonus

Be a PS3 game guru.
Get your game face on with the latest PS3 news and previews at Yahoo! Games.
http://videogames.yahoo.com/platform?platform=120121