OT: anlog - digital ( prosím ne FLAME)

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Únor 24 00:12:12 CET 2007

Pokud se jedna o Videx a ne Widex, kteri vyrabi domaci telefony a
videotelefony. Tak jsem s nimi mel co docineni a nemohu rozhodne rici, ze by
to byl nejaky zazrak moderni techniky. Maji par dobrych napadu, ale provedeni
nic moc, ale asi jako vetsina zbozi tohoto druhu.
Nejvic jsem ale vytejkal ze svorek, kde se drat strci mezi pocinovanej tistak
a tenky plisek a pritahne se to vrutem mezi dva kusy plastu.
Brrr.  jeste ted dostavam osypky.
Jakub Ladman

PS: pro zajimavost, jejich digitalni domaci telefon je cely resen softwarove a
to na PICech. (to bych mohl treba srovnat s tema svorkama chi chi, ale to
bych 1) pravdepodobne kecal a 2) by to byl zase flame)