anlog - digital (prosím ne FLAME)

Pátek Únor 23 23:14:49 CET 2007

Zdravím,

    to DSP v řetězci dělá určitě zpoždění, aby se zabránilo zpětné
vazbě, také dělá 15 a více pásmový ekvalizér. Také dělá kompresi
dynamiky signálu, někdy dovede poznat hluk pozadí ten odstranit, přepíná
mikrofony podle síly zvuku a podobně.

    Čili je mi jasné, že s analogem tohle nepůjde udělat tak snadno.
Otázka byla jiná, ale asi jsem ji špatně napsala. Prostě jestli může mít
digitální přístroj horší zvuk než analogový, pokud jsou oba dobře
seřízené, oba dobře fungující a mající stejné (nebo podobné) parametry
jako je zisk, zkreslení, šum ...

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186