Re: OT: anlog - digital (prosím ne FLAME)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Únor 23 17:44:46 CET 2007

Poblázněný hifista. Tedy ne, že bych tomu tak moc rozuměl, ale ze
zkušenosti vím, že "to je na dlouhé povídání" se obvykle překládá
jako "žádné další argumenty nemám". Nepřímo tedy usuzuji na ten
fanatismus.

Aleš Procháska