OT pozor na notebooky

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Únor 23 16:22:34 CET 2007

Už tím začátkem, že se jedná o Acer, je všechno jasný. Dokud Acer funguje,
není problém. Až přestane fungovat a to se dle našich zkušeností stavá
často, tak je opravdu problém. Jejich servis v Brně - Tuřanech, to je
zážitek. Raději Acery vůbec nebereme, cokoliv.
Předinstalovaný XP bez CD je klasika všech výrobců - Lenovo (dříve IBM),
Asus, Acer, HP i Dell. U Dellu je pouze možnost za příplatek si CD koupit
(tuším 200Kč).
Problém s tím předinstalovaným bazmekem, jehož průměrná živostnost bývá
okolo půl roku, řeším následovně: smazat, použít corporate instalaci XP s
klíčem a z internetu stáhnout a nainstalovat drivery. Osvědčený a funkční
postupu, vřele doporučuju...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death