OT: potrebuji sehnad urcitou muziku - omlouvam se za hodne OT

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Únor 23 11:14:47 CET 2007

Vazeni pratele v konferenci,
moc se omlouvam za tezke OT, ale predevcirem mi zemrela maminka a kdyz jsme
na pohrebni sluzbe chteli vybrat sklatby, ktere mela rada, tak proste
nejsou.
Ja se hudbou nezabyvam a ac tocim obcas reportaze, tak strih a muziku dela
nekdo jiny a toto je mimo rozsah jeho repertoaru.
Pokud by mi nekdo z vas mohl pomoci a poslat mi nasledujici skladby v
jakemkoliv formatu, tak budu velmi vdecny a muze to byt i za penize.
Co se tyka O*S*A klidne jim zaplatim.

Nevim jestli to napisu spravne, ale k pochopeni to bude.
- Ave Maria od Gotta
- Good by my lover od J. Blunt
- Candle in the Wind od E. John (Diana)

Pokud nekdo pomuze, tak mu budu velmi vdecny.

Dekuji za pochopeni.
Jindra Polivka