OT: Odprodam:

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Pátek Únor 23 07:55:55 CET 2007

Diky za tip, jiz jsem v minulosti Vasi stranku navstivil - taky to byl
jeden z duvod, proc chci s FPGA zacit :-))) Ten modul vypada moc dobre,
nicmene z duvodu casove tisne, je pro mne lepsi koupit hotove reseni -
znate to jak se da stihnout tohle vsechno: prace, galanka, disertace (ne
vzdy v tomto poradi :-))) - nekdy ma pritelkyne prednost :-))) )....
Nicmene, navody na VHDL jsem si z Vasi stranky stahl...
Preju pekny den, Martin.