Mosfet Drivery IRF

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Čtvrtek Únor 22 23:50:55 CET 2007

No a nemuzete tu hi side vetev napajet z DC/DC menice? Potrebny vykon je
minimalni. Ale nejjednodussi je asi opravdu hodit tam obcas nejaky kratky
impulz na nulu.
Andel

----- Original Message -----
From: "Marek Pavlu" <pavlu@HWserver.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 22, 2007 10:56 PM
Subject: RE: Mosfet Drivery IRF

//  > Zdravim,
//  >
//  > Takze je to na houby:(.
//  > Ja doufal, ze si to napeti nejak generuje integrac sam, kdyz ma
//  uvnitr
//  > jakysi generator a usmernovac...
//
//  generator a usmernovac ? To tam nevidim.

Na strane 4 toho pdf-ka je interni blokove schéma, kde high-side obsahuje
"pulse generator" a "pulse filter".
Odtud jsem predjimal, ze by to mohlo umet podrzet dlouhodobe i bez kmitani
rozenými tranzistory.

//
//  > Asi to vyresim pouzitim logickych fetu, ktere budu ridit jen low
//  side
//  > drivery(s nizkym prikonem) a napajeni a signal bych vyresil MEMS
//  isolatory
//  > od Analogu, které umi dodat přes mikrotransformator 50mW.
//  >
//  > Hlavni je pro mne to, abych nemusel prepinat cyklicky jen kvuli
//  konstrukci.
//  > Potrebuji tim ridit velmi presne teplotu s Peltiery...
//
//  Nejak nechapu proc tam musi byt ta hi-side vetev. Jake napeti ma byt
//  na

Musi to byt full-bridge, protoze je potreba peltierem nejen chladit, ale i
topit a pozaduje se pomerne presne a rychle dostaveni teploty.

//  tech peltierech ? Jak bude vypadat to zapojeni ? Co se tyce toho
//  prepnuti
//  to muze byt jen na velmi kratkou dobu. Kdyz uvazite vybijeci proud
//  100uA
//  a pokud by jste nabijeci omezil na 100mA, tak by mela stacit 1/1000
//  casu
//  pro sepnuti dolni vetve.

To vim, ale nesedi mi to, nechci tam zbytecne kmitat navic, kdyz to mohu
obejit, bylo by to dalsi impulzni ruseni s proudem 8A navic a mohlo by to
mit vliv na regulaci, coz bych pak musel nejak kompenzovat při navrhu
regulatoru...

//
//
//  > Marek Pavlu
//
//  *--------------------------------------------------------------------
//  ----*
//  |                          Petr Simek   APS JU
//  |
//  |                             psimek@jcu.cz
//  |
//  ----*