Planar EL4737MS

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Únor 22 18:45:58 CET 2007

Na rozsvietenie EL musi byt striedave napatie - on ten pixel je v
konecnom dosledku kondenzator a cez neho treba akoze pretlacit nejaky prud.

No a ak privediete aj na riadok aj na stlpec 200V tak na pixeli kde sa
krizuju je hadam 0V, nie? Takze nie celkom tak, to by tade netieklo
nic... Je to samozrejme ako u beznej matice, riadok sa uzemni a na
stlpec sa privedie tych 200V; musi sa s tym zamachat aby to bolo
striedave. Mozno sa to trocha podoba na LCD len su vyssie napatia aj prudy.

Inak predpokladam ze pod tym plosakom co je vidiet na doske je este
jedna vrstva s vysokonapatovymi budicmi (pravdepodobne vo forme
integrovanej so shift/latch), bud z druhej strany plosaku, alebo dalsi
plosak, alebo ako asfaltove kvapky niekde na vyvodoch samotneho
zobrazovaca. To co tam na tom obrazku vidim ma akosi malo noh na budenie
matice 128x320... :-)

wek