Planar EL4737MS

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Únor 22 18:30:55 CET 2007

Spis bych na to sel jinak

koukam ze na tom konektoru J1 (video input) je v podstate 8 signalu (+zem)

cele se to asi napaji z tech 12V co maji jit do DC/DC, z toho se vyrobi
tech 225 a asi i nejakych 5V pro tu logiku (vstupni signaly sou ttl
compatible...)

na obrazku displeje je 26pinovy konektor, coz me privadi na myslenku, ze
  ten connector adapter board by mojla byt jen desticka s propojenymi
konektory. Z plosnaku toho displeje by mozna slo odsledovat kde jsou
napajeci a kde signalove piny (a ty pak urcit zkusmo ktery je ktery).

JDrozd