Statorove plechy - material a provedeni

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Čtvrtek Únor 22 16:16:45 CET 2007

Zdravim,

mam spis takovou elektromagnetickomechanickou otazku do plena - v ramci
vyvoje dalsiho typu mikrovretena (tentokrat spis pomalobezneho) na CNC
frezku se chystam vyrobit pohon integrovany primo do vretena. Zakladem
konstrukce bude motor s rotacnim plastem (bubinek s neodymovymi magnety
a uvnitr stator s vinutim). No a jde mi o to z jakeho materialu vyrobit
ty statotorove plechy - predpokladany prumer bude cca 65mm s dvanacti
nastavci. Mam tady kremikove trafoplechy tl. 0.4mm ze kterych bych je
nechal vyriznout na dratorezu - je nekde k mani jake syceni takove
plechy snesou pripadne co si lze dovolit vykonove? Ma predstava je cca
napajeni 12-20Va cca 50-60A. Tedy v rozmezi 0.6-1.2kW.

Pripadne doporucte nejaky material, ktery je vhodnejsi.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info