antireklama - varovani

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Únor 22 14:49:54 CET 2007

 22.2.2007, 14:44:42

Jo Ostrava. Ten mistni GM slon je jednoznacne nejlepsi prodejna v jake
jsem kdy byl. A ze jich nebylo malo. Kdyz mam sluzebku do Ostravy,
jinde nenakupuju.
Ono jak uz to tak byva asi nejvic zalezi na lidech. Tedy na vedoucim
prodejny, jake najme zamestnance a jake jim dokaze vytvorit podminky k
praci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz