Jak nabit clanek AAA?

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Čtvrtek Únor 22 13:54:14 CET 2007

Zdravim,
mate taku skusenost, ze 1/10C neskodi baterkam ani dlhodobejsie?
Do radia som osadil 4 ks 1100mAH NiCd Sanyo, radio ma moznost dobijania
z 12V adaptera. Ako som zmeral, prazdne baterky nabija prudom asi 120 mA
a po nabiti sa prud ustaluje na 75 mA (asi 1/15C).
Myslite, ze by to mohlo ostat na adapteri a nabijat aj niekolko dni?
Diky.
PT.