Vetracek a spin. zdroj Schaffner 12V/27A

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Středa Únor 21 16:14:35 CET 2007

Zdravim,

pred casem jsem se ptal na spojeni dvou techto zdroju paralelne -
bohuzel jsem zjistil, ze jeden z nich nebezi. Rozebral jsem jej a nikde
nic viditelneho vyhrateho nebo spaleneho. Nez to zacnu vsechno
promerovat chci zkontrolovat vetrak (zdroj si hlida zda se toci) -
nevite jak je zapojen vystup toho snimace? Vetrak se totiz toci, ale
nevim zda z nej leze signal.

Dale nemate nekdo s temihle zdroji zkusenost? Je tam osazen jen nejaky
hybrid EH-12A a TL431 jinak vse - tak nez to zacnu promerovat na co se
zamerit.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info