audiokazeta s kablikom

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Únor 21 11:18:06 CET 2007

> Velmi jednoduše - obsahuje nízkovýkonový NF zesilovač a korektor (protože
> snímací charakteristika magnetofonu není rovná) a výstup vede do cívky
> s otevřeným magnetickým obvodem, nacházející se v prostoru pro snímací
> hlavu magnetofonu. Ta nasnímá pole, jako by snímala z pásku, a magnetofon
> to normálně zahraje.
>   Zpravidla dále obsahuje zdroj (1xAAA nebo obdobný), neboť z magnetofonu
> nelze napájení pouhým vložením získat.

Muze byt i ciste pasivni - ja mam takovouto kazetu od Hamy a rozhodne
tam zadny zesilovac neni. Jinak ta "vysilaci" hlava vypada na pohled
presne stejne jako jeji protikus v kazetaku.

Pri pripadne amaterske vyrobe nezapomenout na to, ze obe ozubena kolecka
kazety se musi zavisle otacet, jinak snad kazdej dnesni kazetak behem
chvilky vypne (detekce konce kazety).

Jeste me tak napada - s tim napajenim - mozna ze by slo (alespon
teoreticky) udelat vevnitr nejaky generator na principu alternatoru ci
dynama, ktery by byl pohaneny hridelkou z kazetaku. Ale je to spis
sci-fi, prakticky by se tohle nevyplatilo delat.

Lukas Grepl