[OT] vyber televize

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Úterý Únor 20 13:04:51 CET 2007

On Tue, Feb 20, 2007 at 09:10:31AM +0100, Pavel Kadečka wrote:

> Velký Panasonicy jsou snad v prodeji jen tři, TX-29PM1P (72cm, 50Hz),
> TX-29PS12P (72cm, 100Hz) a širokoúhlá TX-32PS12P. Potom, co jsem viděl
> tu 50Hz (tmavší místa po stranách) si říkám, že Panasonic radši ne.
Ne, soucastne CRT panasoniky opravde nemohu doporucit. Po zkusenostech s
DAEWOO od nich nechci ani otvirak na pivo.

> Tohle IMHO funguje i přepínacím signálem ze SCARTu - cca 9V je pro
> jeden formát, 12V pro druhý (teď nevím, co je co), takže by to byla
> spíš věc přijímače DVB-T nebo satelitu.
Scart ma tri rezimy, neco jako brodaband, 4:3, 16:9. Ale kdyz neni napeti na
tom pinu (pod 2V? je na to nekde nejaky standard) tak to lze vysist z
teletextu, kdyz se to vysila, obdobne jako z 'anteny'.

> Tak o tomhle jsem taky čet v nějaký diskuzi - mají železnou masku i
> některý 72cm úhlopříčky?

Nevim, s CRT jsem se nesetkal tri roky a pred temi tremi roky to jeste
nedokazaly vyrobit (teplotni roztaznost byla uz moc velka). Ale invar to
nebude :-). Osobne o tom pochybuji.
ced