[OT] vyber televize

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Únor 20 09:10:31 CET 2007

20.2.07, Josef (c)tengl <ok1ced@nagano.cz>:
> Co nemohu doporucit jsou soucastne CRT TV od panasonicu, pac nejsou od
> panasonicu ale od dejfuj eee Daewoo, mrskane v polsku.
> Cisla modelu jsou pro me dosud zahadou, marketing s nimi umi
> neuveritelne kousky.

Velký Panasonicy jsou snad v prodeji jen tři, TX-29PM1P (72cm, 50Hz),
TX-29PS12P (72cm, 100Hz) a širokoúhlá TX-32PS12P. Potom, co jsem viděl
tu 50Hz (tmavší místa po stranách) si říkám, že Panasonic radši ne.

> Tohle se vyresi az se prejde na digitalni
> vysilani tam snat budou vysilat letterboxove informace. To se pak
> televize sama prepne do formatu, ktery ma, nebo do uzivatelsky zvoleneho
> formatu. Funguje to napriklad ze satelitu. alespone nekde. jetli to
> chcete na vice nez dva roky tak by byla lepsi i sirokouhla.

Tohle IMHO funguje i přepínacím signálem ze SCARTu - cca 9V je pro
jeden formát, 12V pro druhý (teď nevím, co je co), takže by to byla
spíš věc přijímače DVB-T nebo satelitu.

> Male uhlopricky obrazovek casto maji
> zeleznou! masku. Videl jsem krasne barvicky kdyz byla na obrazovce bila
> (napriklad v Nizozemi maji pozadi Teletextu bilou. Docela sranda, kdyz
> ctete Teletext a najednou se va zacne menit barva pozadi na jedne strane
> na zelenou a na druhe na cervenou :-)

Tak o tomhle jsem taky čet v nějaký diskuzi - mají železnou masku i
některý 72cm úhlopříčky?

P.K.