Starší notebookové Intely ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Únor 20 08:58:30 CET 2007

Zdravím!
  Mám ve svém NTB, který je cca 5 let starý, procesor P-4 v patici mPGA478
(ZIF). Ne že by to byl špatný CPU, má 2.4 G a 400 MHz FSB, ale vím, že
v nabídce tehdy byly i lepší - s FSB 533M a s clockem až do 2.8G. Cena však
šla velmi prudce vzhůru a pro mne byly nedostupné.
  Tento NTB nyní podstupuje "omlazovací kúru" - nový disk 100G, nová baterie,
DVD palička atd.. Napadlo mne, zda by nyní tento lepší CPU nebyl k sehnání
za rozumnější cenu, že bych jej také upgradoval.
  Běžné obchody (Alza, 100Mega, Mironet...) však takové zboží vůbec nenabízejí.
Má někdo ze zdejších počítačových expertů informaci, zda lze takový model dnes
ještě vůbec sehnat, eventuelně kde a za kolik ?
    S pozdravem Pavel Troller