OT: US radar

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Únor 19 19:03:54 CET 2007

> Mate pravdu ze clovek si generuje svoje signaly, ale na velmi nizkych
> frekvencich. To VF muze mit snad jen tepelne ucinky a to uz musi byt
> opravdu hooodne silne.

Myslim, ze ste zabudol na jednu vec. Pokial sa dobre pamatam, tak "riadenie"
je v zivych organizmoch riesene pomocou molekul, ktore mozu byt bud kationy
alebo aniony. V obidvoch pripadoch su molekuly polarizovane, takze vo
vseobecnosti  lubovolna elektromagneticka vlna moze mat vplyv na cely system
"riadenia." Moze sa to prejavit napr. spomalenim niektorych reflexov
pripadne mozu vypadnut uplne. A to nehovorim o tom, ze molekuly sa mozu
vplyvom elm. vlnenia rozpadnut uplne. Ale toto by mohol posudit skor nejaky
lekar alebo aspon chemik. (Je to prave to co by som si rad niekde niekedy
precital.)

Dalsi problem mozu byt indukovane prudy v ludskom organizme vplyvom elm.
vlnenia. Jednoducho to plynie z Maxwellovych rovnic tiez.

Ale teraz aj nieco pozitivne. Pokial sa bude poznat mechanizmus vplyvu elm.
vlnenia na povedzme nejake liecive preparaty, to su tiez len molekuly, tak
sa moze mobil vyuzit na liecebne ucely. Ale to je uz prilis velka
realno-imaginarna fantaznagoria.

A.

p.s.: mobily ako take su specificke tym, ze to su vsetko systemy "impluzne"
a pri tych je vyskum vplyvu na cloveka ovela komplikovanejsi.

Si žena? A chceš vedieť všetko?
http://www.lesk.sk