OT: US radar

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pondělí Únor 19 17:39:02 CET 2007

Puvodni  zprava  "Re: OT: US radar" od "Zdenek (hw-list@list.hw.cz)" z
19. února 2007, 9:10:36,
msgid:45D95B7C.3040208@atlas.cz (429 bajtu):

Z> Za  ten  tip - 0 bodu. Nekde zverejnili parametry: horizontalne 360
Z> st, vertikalně 89 st, takze kompletni nadzemni polokoule.

Z> Zdenek

Ja  jsem  zase  cetl,  nejsem  si 100% jisty kde, ale pravdepodobne MF
Dnes,  technictejsi clanek od Jiriho Sediveho, kde popisoval funkcnost
radaru  a  uvadel  tam,  ze  paprsek  je  _velmi_  (nejspis na hranici
moznosti)  uzky.  Vsak  by  byl logicky nesmysl, aby tomu bylo jinak -
radar sleduje letici raketu, kterou zamerili satelity s velkym zaberem
a predaly mu informaci o pozici rakety. Ten to pak muze "prazit" primo
na  ni...Proc  by mel pri provozu jeste zahrivat okolni prirodu a lidi
(ikdyz v zime by to nemuselo byt spatne, par MW pulsniho zahrati :)

Toto  je podle mne nejvetsi problem - clovek nejspis nema sanci ziskat
relevantni   a   pravdive   informace,  vsude  koluji  casto  naprosto
protichudne  udaje.  Temer  kazdy,  s  kym jsem se o tom bavil, vytahl
nejakou  novou  (a  casto protichudnou) zpravu.

Jak  je  to  treba  s  tim,  jakym  zakonu  budou  podlehat pracovnici
zakladny? Ja cetl min ve dvou clancich, ze ceskym, u jednoho to bylo v
jeho  titulku.  Kamaradi  cetli nekde presny opak (je mozne, ze to byl
nejaky  hoax, co ted koluji :) Nechci vsak zadnou politickou flamewar!
:)

--
 Dawid Ferenczy
 http://ferenczy.coex.cz