Solarni stavebnice.

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Pondělí Únor 19 13:26:11 CET 2007

Pre istotu overte, ci je to tato:
   http://virtuallab.kar.elf.stuba.sk/robowiki/index.php/Stavebnice

Ak ano, rozhodne nekupovat!

Oproti merkuru su plechove casti slabsie, niektore nemaju ani
strhnute hrany. Solarny clanok motorcekom ani neotoci, o tom ze
by pohybal celym autom mozete len snivat. Ani na 12V sa mi nepodarilo
motorcek rozhybat aj s automobilom. Aj keby ste hned ozeleli elektroniku,
ani "merkurovske" diely za vela nestoja. S prilozenym naradim to
sotva zlozite, mechanicky je to tiez nezmyselna konstrukcia - napr.
kabina drzi na jedinom srobiku, co samozrejme znamena, ze vlastne nedrzi.

Zaver: absolutny smejd, podla mna nehodny ani tych srobikov...

Richard Balogh

--
	Ing. Richard Balogh

	Katedra automatizacie a regulacie
	Fakulta elektrotechniky a informatiky STU
	Ilkovicova 3
	812 19 Bratislava

	mail: balogh@elf.stuba.sk
	tel.: 02 / 602 91 411