OT: US radar

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Pondělí Únor 19 10:55:45 CET 2007

Dobrý den,

a které hemisféry? Odvrácené, nebo přivrácené? A zkusil někdo, jestli se
nehřeje mozek - tj. jestli neprojevuje nějakou zvýšenou aktivitu, při
telefonování normálním drátěným telefonem, nebo při debatě špehýrkou
přes zeď?

Někde jsem četl, že hlasová komunikace na dálku je pro člověka
nepřirozená, protože byl během celého svého vývoje zvyklý komunikovat z
očí do očí. Když nám přímý kontakt chybí, pokouší se mozek vytahovat
informace, které získá z řeči těla, jinými způsoby, třeba z intonace,
četnosti slov, rychlosti a podobně. Proto se nedoporučuje telefonovat
ani s handsfree, protože i tak to dává člověku zabrat.

Pavel Krafčík