OT: US radar

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Únor 19 09:22:21 CET 2007

Naposledy jsem to viděl v učebnici (ne skripta) základů elektrotechniky pro
1+2 semestr na VUT před skoro 20 lety. Možná ji mám ještě na půdě, zkusím se
na to mrknout. Tenkrát jsme taky ještě ve fyzlabu před tím než jsme šli
poprvé dělat cokoli s laserem museli přečíst a podepsat papír kde mimo jiné
byly vypsány neblahé účinky laseru na lidský organismus.

Jinak něco bylo taky v tom článku, hlavně proto jsem ho sem posílal.

----- Original Message -----
From: "andrej jancura" <hw_aj@zoznam.sk>

Ked ste taki nastvani, tak ja to obratim na temu technicku...

Neviete nahodou o nejakej dobrej knihe casopise ci clanku, kde by boli
komplexne popisane vplyvy vln na zive organizmy a v neposlednom rade na
cloveka? Rad by som si nieco na tuto temu niekedy precital.

Ono moze to byt vcelku sranda, ak jedneho dna zavolas z mobilu a zacnes mat
pritom halucinacie, problemy so srdcom ci travenim... Ja viem, za toto
patrim do blazninca ale Vy urcite dobre viete, ze vsetky tieto casti
ludskeho organizmu generuju elektricke potencialy, na ktorych stoji moderna
medicina a diagnostika chorob.