OT: US radar

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Pondělí Únor 19 01:12:15 CET 2007

No ja myslim ze tohle se uz probiralo vsude mozne. Protestni demonstrace
proti zizkovskemu vysilaci - lidi si zvykli a nic se nedeje :-) V Liblici u
C. Brodu si lidi vhodne tvarovanou konstrukci topili ve sklenikach signalem
1,5 MW vysilace Praha1. Po odtrzeni Slovenska vykon sundali snad na  350 KW.
Jako student jsem bydlel na Strahove a KV rusicka na Svobodnou Evropu delala
na jednom bloku koleji takovou silu pole, ze na kus dratu svitila zarovicka.
Ve vyssich poschotich jsme meli zase problemy s TV signalem z Petrina -
lezlo to fakt do vseho. Jenze tehdy jaxi nebylo v mode proti tomu
demonstrovat. Provozovat tam audio zarizeni byl nekdy dost problem - a taky
jsme to prezili :-). Mobily maji sice jen max. 2W, ale zase jsou tesne u
hlavy. Jenze pri dost huste siti vysilacu si mobil ztahne vykon na desitky
mW a neskodi. Takze to bych taky neresil. Co mi ale opravdu nevadi, je
navadeci radar, ktery se zapne az kdyz na nas poleti raketa :-)
Mate pravdu ze clovek si generuje svoje signaly, ale na velmi nizkych
frekvencich. To VF muze mit snad jen tepelne ucinky a to uz musi byt opravdu
hooodne silne.

Andel

----- Original Message -----
From: "andrej jancura" <hw_aj@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 18, 2007 11:43 PM
Subject: RE: OT: US radar

Ked ste taki nastvani, tak ja to obratim na temu technicku...

Neviete nahodou o nejakej dobrej knihe casopise ci clanku, kde by boli
komplexne popisane vplyvy vln na zive organizmy a v neposlednom rade na
cloveka? Rad by som si nieco na tuto temu niekedy precital.

Ono moze to byt vcelku sranda, ak jedneho dna zavolas z mobilu a zacnes mat
pritom halucinacie, problemy so srdcom ci travenim... Ja viem, za toto
patrim do blazninca ale Vy urcite dobre viete, ze vsetky tieto casti
ludskeho organizmu generuju elektricke potencialy, na ktorych stoji moderna
medicina a diagnostika chorob.

A.

Si muž? A chceš porozumieť ženám?
http://www.lesk.sk