OT: US radar

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Únor 18 23:43:01 CET 2007

Ked ste taki nastvani, tak ja to obratim na temu technicku...

Neviete nahodou o nejakej dobrej knihe casopise ci clanku, kde by boli
komplexne popisane vplyvy vln na zive organizmy a v neposlednom rade na
cloveka? Rad by som si nieco na tuto temu niekedy precital.

Ono moze to byt vcelku sranda, ak jedneho dna zavolas z mobilu a zacnes mat
pritom halucinacie, problemy so srdcom ci travenim... Ja viem, za toto
patrim do blazninca ale Vy urcite dobre viete, ze vsetky tieto casti
ludskeho organizmu generuju elektricke potencialy, na ktorych stoji moderna
medicina a diagnostika chorob.

A.

Si muž? A chceš porozumieť ženám?
http://www.lesk.sk