Zkusenosti, nazor na neznackove cinske sondy 1:1, 1:10 @100MHz k osciloskopu Tektronix

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Sobota Únor 17 16:07:51 CET 2007

Dobry den,

jsem stastnym uzivatelem analogoveho pametoveho 100MHz osciloskopu
Tektronix 7623A, zatim s vstupni jednotkou 7A18. Zel, chybeji mi k
nemu sondy a rad bych si koupil par pasivnich 1:1/1:10, 100MHz.

Puvodni sondy se obcas objevuji na eBayi a v ruznych brlozich, druhou
moznosti je koupit neznackovou sondu z PRC, napr. GS 100M z GESu
apod. Kterou z techto cest si vybrat? Nebo je to jedno?

Na originalni sonde me laka kvalitni vyrobce, obavam se ale, zda
nebude pouzite zbozi nejak znehodnoceno roky uziani. Cinska sonda je
nova, ale zas nevim, jestli v ni neciha skryty podraz. Nevim ani, zda
ma kalibracni nastavovaci prvky.

Za rady a sdeleni zkusenosti dekuje Marek P.