PCB

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pátek Únor 16 17:35:45 CET 2007

Ja to delam takhle, kdyz potrebuju privest cesti k pinu napriklad
konektoru, ktery je mimo rastr:

- dojdu s cestickou kousek (treba 200 mil) od toho pinu
- ukoncim cesticku
- kliknu na pin - tim zacnu routovat primo z pinu, ikdyz je mimo rastr
- jdu "naproti" te cesticce, kterou jsem kousek pred pinem ukoncil
- cesticka z pinu se mi prasne "prichyti" na tu nedokoncenou

Krasne se to navaze, nikde to neudela zadne zamotance, ani nic jineho.
Pochopeno ? (nevim jestli jsem ten popis moc nezkomplikoval, precijen je
patek skoro vecer a uz toho mam vseho za cely tyden plne brejle :-))

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz