velmi silne OT - radeji ani necist// Re: Mlady chemik

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Pátek Únor 16 14:21:54 CET 2007

Mam ji vysoce pravdepodobne doma na pude, a pokud ano, ak jak origos v
rustine, tak v cestine. Pokud byste ji nesehnal, dejte pane Hanzale vedet,
porocham se a specialne Vam ji mile rad pujcim. Dival jste se po P2P, zda ji
nekdo nescannoval? Chce to samozrejme hledat, jako v google.ru, v azbuce...

(Neni nad sentimentalni vzpominky spojene s touto soupravou, kdy jsem v
deviti letech zapalil horcikovou pasku v domeni, ze se jedna o klacik na
zapaleni lihoveho kahanku a nasledne po zjisteni, ze to nejde mavnutim v
ruce uhasit, jsem po ni skakal na koberci :))) )

Chystate se nabidnou skolam nebo do obchodu vlastni soupravu? To by byl
velmi bohuliby pocin (i kdyz nedavno Ales Prochaska zde z konference tusim
rikal, ze ji koupil synovi... mozna se ale pletu. Jak je to Alesi?).
Kvalitnich zapalencu do chemie ubyva neskutecnym tempem. Za dva roky jsme
nebyli schopni do firmy sehnat nikoho, kdo by aspon kvalifikacne vyhovel.
Naprosto neskutecne. Takze uz uvazujeme o "importu mozku" z vychodu.
Tragedie...

Omluva za OT.

Hezky den,
Simon Cihelnik

Z obchodu zmizely soupravy pro chemicke experimenty (asi nasledek
REACH). Nema nekdo alespon prirucku od soupravy Junij chimik nebo
neco podobneho? (Par zkumavek, modrou skalici a kyselinu vinnou
nebude takovy problem poridit.)

Mel jsem tuhle ruskou, ale uz je to asi tricet let, cert vi, kde je
ty souprave konec...

J. Hanzal