Prolomena ochrana HD DVD a BR!

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Únor 15 23:13:13 CET 2007

Ma to vyznam prave v tom, ze je to na skodu.

Veci z Flashe se totiz dost neprijemne tisknou nebo kopiruji pro nejake jine
pouziti. Nerikam, ze to nejde, ale 95% zajemcu proste ztrati trpelivost a
material netiskne ani nekopiruje. Kdyz nekomu jde prave o tohle, pak je pro
nej publikovani ve flashi temer idealni reseni. Takhle je pripravena
napriklad cela CISCO akademie.
No a kopirujte neco z jejich materialu, kdyz latka jednoho semestru (rekneme
cca 150 stran textu opatrenych obrazky a sem tam nejakou interaktivni
jednoduchosti) je ulozena v zipu o velikosti cca 60MB majicim v sobe prez
10000 (slovy deset tisic, aby si nekdo nemyslel, ze jsem se preklepl) souboru
ulozenych v cca 4000 adresarich :-)))

To Vas to brzy omrzi.

Jakub Serych