Jak zjistim jakym kodekem je kodovano video v avi.

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Únor 15 14:57:47 CET 2007

Zrovna v K-Lite si muzete naprosto presne vybrat co se nainstaluje. V
codec pacich byvaji nejcasteji pouzivane kodeky (xvid, divx, mpeg2,
...), ten "TechSmith Screen Capture Codec" zas tak bezny asi nebude,
tudiz v codec paku nebyl a video neslo prehrat.

Jdrozd