televizor teletech - jen jeden bílý řádek

Petr Kout petr.kout@seznam.cz
Středa Únor 14 15:50:16 CET 2007

rozkladem myslím bílý paprsek vodorovně, pak šikmo na začátek dalšího
řádku, pak zase vodorovně,......
odstup řádku je asi 2,5 cm
Petr

Používate "zvláštnu" terminológiu. Čo má byť "rozklad" ??

                                           Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Petr Kout" <petr.kout@seznam.cz <mailto:petr.kout@seznam.cz>>
To: <Hw-list@list.hw.cz <mailto:Hw-list@list.hw.cz>>
Sent: Wednesday, February 14, 2007 3:35 PM
Subject: televizor teletech - jen jeden bílý řádek

Dobrý den,
sehnal jsem levně tento televizor, s tím že nejde obrazovka. Doma jsem
ji zapnul a byl tam jen jeden bílej řádek uprostřed. zkouknul jsem letmo
desku a našel diodu u který byl cín takovej odvařenej, kus plošňáku k ní
odpařenej ... tak jsem ji vyměnil. bylo to u nápisu horizontal. Obraz už
jede, ale je přes něj vidět rozklad v bílé barvě, když stáhnu poťák na
vn trafu, tak obraz ztmavne a rozklad už není vidět, ale ten obraz taky
moc ne.... nakopnete mne, kde mám hledat závadu? TV je stará 6 let, 63
cm uhlopříčka, stereo a nerad bych ji hned vyhazoval.

Petr