TV display - temer hotovo

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Únor 14 12:38:43 CET 2007

Zkousel jsem pripoji PC, obraz skoro necitelny.

Jinak se divam na ceny LCD monitoru a nejlevnejsi je za 3500Kc:
http://www.alza.cz/15-lcd-benq-fp51g-cerno-stribrny-black-silver-400:1-kontrast-250cd-m2-16ms-1024x768-tco03-d56054.htm

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 14, 2007 12:16 PM
Subject: Re: TV display - temer hotovo

Ano, je jen graficky, takze pismena je opravdu potreba vypisovat jako
grafiku. Pokud jde napriklad o pismena 8x8 bodu, za 10us neni s pismenem
co delat (i kdyz tak rychle to male MCU ani nestihnou nasypat). Nakonec
tomuhle "konci" muze klidne predchazet dalsi radic, ktery tomu da
inteligenci, ale uz se nemusi starat o ty casovaci zalezitosti se
zobrazenim - muze pracovat svym tempem, tedy asynchronne.

Kvalita zobrazeni na malych LCD mne take zajima. Mozna bude potreba si
pohrat s casovanim, aby to co nejlepe sedelo do bodu na LCD. Nakonec to
chci sam zkusit, takze se uvidi.

U malych LCD televizi se setkate s tim, ze maji jen 234 radku a tak
radky vypousteji. Pri zobrazeni pres takovyto radic se to pak da obejit
tak, ze ty radky take nepouzijete. Mozna take mala LCD televize nemusi
mit moc dobre dalsi veci, ale muze stat za houby i samotny displej -
tezko rict. Ma AV vstup a zkouseli jste ji pres nej z nejakeho lepsiho
zdroje signalu (treba DVD) ? Nakonec klidne se da tu LCD TV i rozebrat
(nejlacinejsi 7" stoji snad 3500Kc) a pouzit jen display s PAL vstupem
(nebo s upravou i s digitalnim vstupem barev).

Jinak GME prodava 2 typy malych barevnych displeju s PAL vstupem.

--
Jiri Bezstarosti