Nabijecka Kodak K6000 / Sanyo MQH01

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 14 10:51:49 CET 2007

Doplním poznatky z výzkumu: nabíječka potřebuje dvě napětí (stačí se
společnou zemí), jedno cca 3,2V - nejlepší je doštelovat trimrem podle
toho, jaký chci nabíjecí proud, druhé cca 8-10V? Nabíječka si z něj
nějak stabilizuje 5V pro napájení mikroprocesoru. Pravděpodobně má
automatiku na vypínání podle poklesu napětí článku, dál má v sobě tři
termistory (umístěné blízko článků) nabíjí 1-4 baterie AA nebo 1-2
AAA, je to asi docela chytrá nabíječka. Někdo je teď prodává na Aukru
za pár korun, ale s vadným spínaným zdrojem.

P.K.