Jaka je pouzitelnost linuxu?

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Únor 14 08:15:14 CET 2007

Já mám přesně opačnou zkušenost :-). Na PC, kde bez problému běžely Windows nešel nainstalovat Linux. A zcela oprávněně. Odcházel totiž disk což Windowsy blahovolně ignorovaly :-). Párkrát se mi stalo to co píšete a takřka vždy pomohla výměna paměti. Obvykle pak ty odebrané paměti bez problému v jiném PC fungovaly. Na paměti je výborný memtest. Dnes jím vždy projedu každý PC než začnu cokoliv instalovat.

Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of d.petr
Sent: Tuesday, February 13, 2007 10:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jaka je pouzitelnost linuxu?

Pavel Kadečka wrote:
> Snad ode mě nebude velká troufalost tvrdit, že se mi VŽDYCKY podařilo
> W98 nainstalovat na každý počítač, kam jsem je chtěl dát a rozchodit
> každý HW, pokud to jen trochu šlo. Samozřejmě jsou vyjímky jako třeba

	Před několika málo lety jsem se pokoušel nainstalovat W98 do svého
"nového" PC. Dodnes to nechápu, ale nepodařilo se. Ani W95. Instalace
proběhla OK, nastalo první spustění windows a ... černá obrazovka s
nápisem ve smyslu "nepodařilo se inicializovat zařízení blablabla".
Konec. Vyzkoušeno několik verzí widlí, bez úspěchu.
	Na tom PC dodnes provozuji Debian (tohle z něj píšu).

Petr