Jaka je pouzitelnost linuxu?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Úterý Únor 13 18:46:52 CET 2007

USB pod Win98 se ve vetsine pripadu rovna problemy. USB tam poradne
nefungovalo od sameho zacatku, az ke konci trosku a spis to bylo dilo
nahody zda to pojede nebo ne, sam jsem s tim stravil take hodiny... Ale
od Win2000 bezi USB naprosto bez problemu.

A instalovat Windows (jeste k tomu 98) na stary srot nema snad ani cenu,
protoze nad tim clovek stravi takovych hodin ze se to proste nevyplati.
A nedej boze nekomu znamemu. To se ho pak nezbavite :)