Jaka je pouzitelnost linuxu?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Únor 13 17:22:35 CET 2007

Jde to, já pamatuji XTčka a dělal jsaem i s Windows 2.0 (byly u scanneru),
GEMem (Ventura)....

No trvalo mi to asi 2 měsíce než jsem přestal sprostě nadávat (to jsem začal
při práci s W95, mnoho let mě to drželo, pak jsem pro celkové otupění
přestal - než jsem si dal linux). Poté co sejm dostal notebook s woknama,
jsem ale zase začal a šilhám po něčem co by mi tu mohlo běžet zároveň
(colinux) - jen ho dostat do mého oblíbeného distra.

----- Original Message -----
From: "Marian Suchy" <lajost@zoznam.sk>

Tak trosku od podlahy. Uz asi tri roky sa odhodlavam prejst z Windows na
nejaky Linux,lebo MS ma neskonale s**e.Kupil som si roznu
literaturu,nejake instalacky,mam este jeden pocitac,na ktory mozem Linux
instalovat, takze vlastne len zacat.Ale ked citam o tom diskusiu na
konfere,tak som z toho jelen.Niekto pise,ake je to jednoduche a ake
slasti ma po instalacii cakaju a druhy zasa lomi rukami,aka je to
katastrofa,ako za dva tyzdne nic nerozchodil.Clovek sa dozvie,ze nie je
nic jednoduchsie si postahovat z webu programy,drivery a pod. a druhy
zasa napise,ze po webe sa povaluje spusta "nedodelku",ktore nefunguju.
Jedna ucastnicka napise,ze s Linuxom definitivne konci a druhy zasa
slastou chrochta,ako dobre urobil,ze presiel na Lnux. Kde je teda pravda
? Ma zmysel pre cloveka,ktory od 386SX je uz len pasivnym uzivatelom
PC,zacat s Linuxom ? Aka velka je sanca ze po urcitom case (akom ? pol
dna,tyzden ?) mozem zacat na tom pocitaci pouzivat programy,ktore
potrebujem (kancelarsky balik,browser, player pre rozne zvukove
formaty,videokartu,zvukovu kartu,programy pre elektro)?