mala domaci sit

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Úterý Únor 13 16:21:09 CET 2007

Jsou, celkem i kvalitni, ale moc se neprodavaji (resp. nejsou moc v
cenikach jako nabidka, ale sehnat se daji uplne normalne, pripadna
reklamace naprosto bezproblemova)...
http://www.draytek.cz/adsl-smerovace/
http://www.draytek.cz/adsl2-2-smerovace/
pokud chcete i VOIP tak
http://www.draytek.cz/voip-smerovace-a-brany/

Jednu dobu je daval Telecom jako balicek. Mam jeden doma 3 roky a bezi
naprosto bez problemu a muzu si na nem nastavit skoro co chci (kdyz ne
pres web tak pres telnet kde je daleko vice dokumentovanych funkci).