Jaka je pouzitelnost linuxu?

Marian Suchy lajost@zoznam.sk
Úterý Únor 13 15:56:33 CET 2007

Tak trosku od podlahy. Uz asi tri roky sa odhodlavam prejst z Windows na
nejaky Linux,lebo MS ma neskonale s**e.Kupil som si roznu
literaturu,nejake instalacky,mam este jeden pocitac,na ktory mozem Linux
instalovat, takze vlastne len zacat.Ale ked citam o tom diskusiu na
konfere,tak som z toho jelen.Niekto pise,ake je to jednoduche a ake
slasti ma po instalacii cakaju a druhy zasa lomi rukami,aka je to
katastrofa,ako za dva tyzdne nic nerozchodil.Clovek sa dozvie,ze nie je
nic jednoduchsie si postahovat z webu programy,drivery a pod. a druhy
zasa napise,ze po webe sa povaluje spusta "nedodelku",ktore nefunguju.
Jedna ucastnicka napise,ze s Linuxom definitivne konci a druhy zasa
slastou chrochta,ako dobre urobil,ze presiel na Lnux. Kde je teda pravda
? Ma zmysel pre cloveka,ktory od 386SX je uz len pasivnym uzivatelom
PC,zacat s Linuxom ? Aka velka je sanca ze po urcitom case (akom ? pol
dna,tyzden ?) mozem zacat na tom pocitaci pouzivat programy,ktore
potrebujem (kancelarsky balik,browser, player pre rozne zvukove
formaty,videokartu,zvukovu kartu,programy pre elektro)?