mala domaci sit

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Únor 13 15:56:02 CET 2007

Obavam se ze bude docela problem v tom ze ADSL modemu s ethernet vystupem je
jako safranu a co jsem se docetl (nevim jak moc je to pravda) tak jsou to
vsechno defacto ocesane routery. Navic reference na ne nebyly zrovna
nejlepsi. Sam jsem neco podobneho resil cca pred pul rokem a prislo mi tak
nejak hloupe davat za sebe dve skoro stejne krabicky, nakonec jsem vzal ADSL
router (ovsem stehovat se nehodlam, takze jsem to mel o trochu jednodussi).
Pokud to ADSL jeste nemate zrizene a bral byste ho od telekomunistu, tak ted
maji v akci za korunu ADSL wifi router (nejaky zyxel), ovsem klasicky z
uvazkem na rok.

Dusan Dolezal