OT: mala domaci sit

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Úterý Únor 13 15:50:47 CET 2007

Dawid Ferenczy napsal(a):
> Zdravim,
>
>    omlouvam se za klasicke OT, ale duvody, proc dotaz posilam zrovna
>    sem snad ani psat nemusim.
>
>    Potreboval bych doma postavit v nejblizsich dnech malou sit.
>    Situace a predstava je nasledujici:
>
>    - cca 2 PC + 2 notebooky
>    - PC pripojene dratem, NB nejlepe wifi
>    - WAN pripojene pomoci ADSL
>
>    Chtel  bych  kazdopadne pouzit jako router "krabicku" a ne cele PC,
>    jak  to  mam  ted.  Tzn. koupit bud ADSL modem a router zvlast nebo
>    2v1.  Radsi  bych to oddelene, kvuli stehovani, ktere prijde v dobe
> [...]
Asi Vam neodpovim zcela konkretne, ale dle toho co jste napsal chcete
kupovat veci v tzv. SOHO segmentu, kde ceny za podobne zalezitosti jsou
v rozsahu cca 800-3000Kc. Vzhledem k temto cenam komponent neni
zanedbatelna ani cena spotrebovane energie. Mozna dojdete na to, ze se
vam v pripade zmeny dispozic pripojeni vyplati koupit nove zarizeni. Ja
temer ve stejne konfiguraci az na to ADLS (mam kabelovku) jedi uz skoro
3 roky a mel jsem puvodne Dlink Dl514, ktery tesne pred koncem zaruky
zacal blbnout (zapominal nastaveni, prehrival se pokud bezela WiFi),
podobne neplechy nam delaly i dalso veci od Dlinku v praci - proto za
sebe rikam Dlink nebrat. Tu 514tku mi vymenili za Netgear WGR 614 a
musim rict, ze chodi bez chyby a nastaveni celkem luxusni - rozhodne je
znat vyvoj za ty dva roky proti puvodnimu Dlinku. Proste bych koupil
jednu krabicku a az bude treba tak koupil jinou - prinejhorsim Vam ta
predchozi zbyde jako switch - ja si take myslel, ze mi WiFi a 4x LAN
bude stacit navzdy - no a uz ten switch mam koupenej.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info